Klacht: tuinstoel

op 27 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eindelijk ik mijn tuinmeubelen.
Maar er ontbreekt een stoel , dat is wel gezegd.
En er nog een probleem er is een stoel beschadigd van bij de levering,wat nu.ik al gebeld met de makro.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug van twee stoelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 juni 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssens,

Allereerst nogmaals onze excuses voor de vertraging van de levering.

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat uw leverancier een omruilopdracht heeft aangemaakt. Dit houdt in dat de beschadigde stoel wordt omgeruild voor een nieuwe exemplaar. De afspraak staat ingepland op vrijdag 3 juni.

Voor meer informatie kunt u zich richten tot uw leverancier.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 18 juni 2016 om 14:15 geantwoord

Tot nu toe heb ik maar 5 stoelen, wanneer zal ik mijn zesde stoel hebben?

Reactie van de melder van de klacht mady janssens

1 jaar geleden - Eerst leveren jullie 5 stoelen waarvan 1 beschadigd is nadien was de omruiling van 1 stoel (beschadigd ) nu heb ik 5 goede stoelen , normaal moet ik er 6 stoelen hebben wanneer ga ik die 1 stoel krijgen???

Alle klachten die gemeld zijn door mady janssens