Klacht: Tuinhout

op 22 december 2012 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist bij Gamma Echt geweest om een wijziging door te geven van een lopende bestelling.
Toen ik de meerkosten wilde betalen bleek in een keer dat in de originelen
rekening een telfoet was gemaakt door een medewerker van de Gamma[die vandaag niet aanwezig was]
Er was geen ontkomen aan aldus de bedrijfsleider dat ik de extra kosten van hun rekenfout moest bij betalen.Want als ze mij teveel hadden berekend was ik ook terug gekomen om mijn geld op te eisen,aldus de bedrijfsleider.
Het originele bedrag was 272 euro en ik moest nu 30,60 euro bij betalen,de meerkosten van mijn wijziging was 9 euro.
Ik heb na veel tegen stribbelen de kosten betaald onder protest.
Het ordernr.is 000005479485.

Gewenste Oplossing:

Allereerst excuses voor de manier van handelen vooral van de bedrijsleider,
en dan het liefst het bedrag van 21,60 euro retour.
Aanvulling,
op vrijdag 29Dec.kreeg ik van Consuwijzer ook te horen dat ik recht had op het tuinhout voor het originele bedrag van 272 euro + 9 euro voor de wijziging ,maar het staat of valt met de soepelheid van het bedrijf dus.Hier dus niet.
Het is nu 7 Jan.2013 en ik heb nog van niemand iets gehoord v.w.b mijn klacht over de factuur van het tuinhout.
Hoelang duurt het nog voor Gamma reageert.???????

Alle klachten die gemeld zijn door HenkiePenlie