Klacht: Tuchtelijk laakbare werkwijze

De CC cowboys proberen steeds een bankbeslag/blokkade uit te voeren ondanks veelvuldig melden van mijn kant dat dat op deze manier niet gaat lukken. Ik krijg mijn zw per week uitbetaald dus er valt weinig te halen, plus dat ik al van een beslagvrije voet leef en alles nodig heb. Hun acties zijn tuchtelijk laakbaar als ze ervan op de hoogte zijn dat de bankrekening voor een uitkering gebruikt wordt, en daar kunnen wij dus iets mee als consument. Ook krijg je pas heel laat antwoord op mails en ook niet t antwoord wat je vraagt. Bij elk bankbeslag moet ik €100 bankkosten betalen aan de Ing! Terwijl ze niets hebben kunnen innen! Dat is toch achterlijk?! Eerste keer mbv de gemeente terug gehad maar tweede keer niet en de aankomende derde keer ook niet! Ik heb n betalingsregeling vnaar vermogen voorgesteld meerdere keren zelfs maar geen reactie. Ook nemen zij geen contact op met de eerste beslaglegger zodat t bedrag boven de beslagvrije verdeeld kan worden. Ze brengen me alleen nog maar verder in.de shit..

- Betalingsregeling voor alles naar vermogen!!
- Stoppen met bankbeslagen en blokkades!!
- Voor de tweede keer zsm mijn €100 bankkosten terug ivm t bankbeslag
- Iets van n controle van hogeraf op hun werkwijze!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoulieonline@hotmail.com Randshuizen