Klacht: Trui betaald – wordt niet geleverd- geld niet terug

op 19 oktober 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

25.09: Mail van Mango dat de bestelde trui verstuurd zal worden.
26.09: Mail van Mango: trui is verstuurd
07.10: Nog steeds geen trui ontvangen. Via website mail gestuurd naar Mango met vraag om uitleg.
Antwoord in het Frans: Dit is je dossiernummer: mn2016552917.
08.10: Telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Geen nuttige informatie. De trui zal volgens de medewerkster nog wel opduiken.
13.10: Opnieuw telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Mango wacht nog op nieuws van BPost. Nog steeds. Op mijn vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg, of wanneer ik eindelijk weet wanneer een beslissing wordt genomen: geen antwoord.
18.10: Opnieuw gemaild naar klantendienst met vraag om antwoord te krijgen. Geen antwoord.
18.10: Bericht naar hun FB-pagina gestuurd. Geen antwoord.
19.10: Telefonisch contact opgenomen met klantendienst. We blijven wachten op antwoord van BPOST.
Dit is niet correct en heeft duidelijk een louche kant.

29.99 euro teruggestort op mijn rekening van de trui die nooit aankwam.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Reactie van de melder van de klacht CVanarwegen

1 maand geleden - Mango neemt mijn klacht niet in behandeling. Mijn beoordeling: 1/10. Helaas stond 0/10 er niet tussen. Dat is namelijk wat zij doen. Niets. En met het geld van de klant zijn ze weg. Benieuwd of ik mijn geld ooit nog terugzie. Schande dat dit kan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CVanarwegen