Klacht: Thuisbezorgveiling wordt gewijzigd naar zelf ophalen

Goldmissy op 09 augustus 2024 over Troostwijk Veilingen in de categorie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op een veiling van Troostwijk een kavel gewonnen. Dit gaat om een plant van bijna 3 meter hoog. Ik dacht geen probleem te hebben met ophalen, omdat dit een ’thuisbezorgveiling’ was. Ik heb ook geboden met het idee dat ik geen extra kosten kwijt zou zijn aan ophalen.

Nadat de veiling is afgerond ontvang ik de volgende dag een ophaalschema. Ik contact Troostwijk en zij geven aan dat het toch een ophaalveiling is en dat er een fout is gemaakt. Ik krijg ook een lijst met transporteurs.

Ik wil dat troostwijk mijn kavel bezorgd zoals is aangegeven op het moment dat ik bood. Inmiddels hebben ze dit gewijzigd, maar ik heb overal screenshots van gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Troostwijk moet mijn kavel bezorgen zoals zij hebben aangegeven op het moment dat de veiling liep. Tot het moment dat ik erover klaagde werd thuisbezorging mysterieus gewijzigd in 'zelf ophalen' en wisten ze nergens van af. Maar ik heb expres screenshots gemaakt voordat ik contact opnam.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Troostwijk Veilingen
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Troostwijk Veilingen

Reactie van de melder van de klacht Goldmissy

4 maanden geleden - Troostwijk neemt klacht niet eens in behandeling, maar daar laat ik het niet bij zitten. Dat is wat ze willen uiteraard, net zoals ze al vele klachten behandeld hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Troostwijk Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goldmissy