Mijn Klacht:
Ik heb op een veiling van Troostwijk een kavel gewonnen. Dit gaat om een plant van bijna 3 meter hoog. Ik dacht geen probleem te hebben met ophalen, omdat dit een ’thuisbezorgveiling’ was. Ik heb ook geboden met het idee dat ik geen extra kosten kwijt zou zijn aan ophalen.
Nadat de veiling is afgerond ontvang ik de volgende dag een ophaalschema. Ik contact Troostwijk en zij geven aan dat het toch een ophaalveiling is en dat er een fout is gemaakt. Ik krijg ook een lijst met transporteurs.
Ik wil dat troostwijk mijn kavel bezorgd zoals is aangegeven op het moment dat ik bood. Inmiddels hebben ze dit gewijzigd, maar ik heb overal screenshots van gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Troostwijk moet mijn kavel bezorgen zoals zij hebben aangegeven op het moment dat de veiling liep. Tot het moment dat ik erover klaagde werd thuisbezorging mysterieus gewijzigd in 'zelf ophalen' en wisten ze nergens van af. Maar ik heb expres screenshots gemaakt voordat ik contact opnam.