Klacht: trip london

op 25 juli 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik zou met 3 andere personen naar London gaan. Vervolgens wordt de reis 2 dagen voor vertrek gecanceld door citytijger omdat de bus niet vol genoeg is. Mijn zus heeft toen per mail (omdat ze telefonisch voor de zoveelste keer niet te bereiken waren) gevraagd naar de eerst volgende mogelijkheid om alsnog naar london te gaan. Ze heeft toen daarna toch nog telefonisch contact opgenomen en gevraagd om de reis naar london op de eerst volgende datum te plannen. Dit was volgens hun niet mogelijk omdat de bus vol is. Onze reis wordt doodleuk gecanceld en vervolgens is het niet eens mogelijk om op de eerst volgende datum te gaan. Dit is voor mij een zeer belangrijke trip, ik zou kleren halen voor mijn bruiloft. Citytijger heeft totaal geen moeite gedaan om een gepaste oplossing hiervoor te vinden. Ik heb een bericht achter gelaten op hun Facebookpagina en mijn ongenoegen getoond. Hun oplossing: mijn bericht verwijderd van hun pagina en daarnaast hebben ze mij geblokkeerd.

Wij moeten met eerst volgende datum (zaterdag 30 juli) naar london omdat ik noodzakelijk kleding nodig heb voor mijn bruiloft. Wij hebben ook al tickets gekocht voor london eye. De gehele planning en mijn bruiloft is verpest als deze reis niet doorgaat!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 26 juli 2016 om 08:18 geantwoord

Beste Fahima,

Een reis wordt niet voor niets geannuleerd uiteraard. In het hoogseizoen kan het inderdaad wat drukker zijn dan normaal aan de telefoon, wij zijn telefonisch wel te bereiken maar dit duurt inderdaad wat langer.

Wij hebben jullie op de reservelijst gezet voor 30-07-2016 zoals ook vermeld aan de telefoon. Deze reis was al uitverkocht voordat we jullie reis noodzakelijk hebben moeten annuleren.

Zoals u waarschijnlijk wel kunt begrijpen is dat wij niet zomaar iemand uit een bus kunnen halen. De eerst volgende beschikbare datum is 08-08-2016.

Wij nemen contact op zodra er plaatsen vrij komen.

CityTijger Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Palwashah
x