Klacht: Triest

op 30 juli 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Had 2 simkaarten besteld bij KPN. Zaterdag tussen 13:15 en 14:35 komen ze het brengen. Dus ik blijf een ganse thuis, nu om 19:09 nog niets. Kpn kan niks meer, bel maar nr 0900… Maar dit wil ik niet! Ik ga echt niet betalen om service te krijgen, dus geen simkaarten en KPN geen abonnement …

Ik wil mij simkaarten op het moment het voor mij uitkomt, want ik ga daar echt niet meer voor thuis blijven!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 14:28 geantwoord

Heeft op 28 december 2016 om 22:36 geantwoord

Een half jaar na datum krijg je dan een reactie... Wat valt er nu nog op te lossen?...

Bericht van Online Pakket Dienst

2 maanden geleden - Beste Peggy, De reactie komt inderdaad veel te laat. De reden hiervoor is dat de klachten op deze website eerst niet werden opgepakt. OPD is nu bezig om de oude klachten "af te sluiten" en de mogelijke toekomstige klachten actief op te lossen. Hiermee kunnen we helaas de problemen uit het verleden niet meer verhelpen, maar gaan we er alles aan doen om de klachten zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Dat de klacht nu op opgelost staat, is enkel een administratieve handeling. Dit heeft verder geen invloed op de daadwerkelijke oplossing. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht Peggypeggy

2 maanden geleden - En wat is dan de oplossing?

Bericht van Online Pakket Dienst

2 maanden geleden - Beste Peggy, Je hebt gelijk, we zijn zelfs langer dan een half jaar te laat met het reageren op de klachten op deze site. Om vanaf nu de klachten goed en zsm op te lossen worden de klachten nu opgelost. Er valt nu niets meer op te lossen voor de klacht van een halfjaar geleden, maar we willen deze nu afsluiten en dit is enkel mogelijk door de optie "opgelost" te kiezen. Nogmaals onze excuses voor het te laat reageren op de klacht. We zullen er alles aan doen om dit in de toekomst niet nog een keer te laten gebeuren. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Peggypeggy