Klacht: treya oplichterij

op 24 februari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Zoals velen werd ik gebeld door ene Dave van streya (mijndienstverlener.nl) met een aanbod van 18 opdrachten per jaar tegen een vergoeding van 385 excl btw voor advertentie ruimte op hun website. Er werd verteld dat ze meerdere opdrachten open hadden staan en geen bedrijf hadden bij wie zij die opdrachten konden plaatsen. Zij zouden mij diezelfde dag nog de opdrachten doorsturen, zodat ik contact kon opnemen met de klanten.Ik zou de bevestiging met een collega van hem op een cassette bandje ging al een paar keer mis en ik werd weer terug verbonden met Dave. Ik zou namelijk 18 opdrachten krijgen en in het gedeelte wat werd opgenomen ging het telkens over 18 aanvragen. Weer aan de telefoon met Dave uiteindelijk kwam de aap de mouw, nee 18 opdrachten konden ze niet garanderen maar 36 aanvragen wel, immers werd 50% van de aanvragen wel opdrachten volgens Dave. Daar ben ik akkoord mee gegaan en ik zou 2 uur later de bevestiging van 36 aanvragen via de mail, zoals telefonisch besproken ontvangen. Ik heb de bevestiging nooit gekregen en de factuur uiteraard wel inclusief betaling waarschuwing. Telefonisch contact gezocht (telefoon word gewoon nooit opgenomen) en via de mail krijg ik mondjesmaat antwoorden terug, kinderachtig en zelfs verwijtende antwoorden. Het is een onprofessionele organisatie die ik voor geen meter vertrouw, sterker nog ik wil mijn bedrijfsprofiel niet eens gekoppeld hebben aan deze organisatie ik denk dat het eerder slecht dan goed doet met de naam van je bedrijf. En als ik alle klachten zo lees kloppen mijn bevindingen aardig

Normaal contact met manager, contract ontbinden en factuur bedrag terug krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Streya nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snowboarding85