Klacht: Treinvervangend vervoer vertrok tevroeg

iiinezddd op 14 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus van Winschoten naar Groningen zou om 19:45 vertrekken. Ik kwam daar om 19:41 aan, en de bus vertrok voor mn neus. Bus dus gemist, terwijl dit niet had gehoeven. Ook omdat deze bus rijdt in plaats van een trein is het juist belangrijk dat deze niet te vrieg vertrekt. Buschauffeur had gewoon moeten wachten tot hij weg hoorde te gaan, maar heeft dit niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

Bussen horen pas te vertrekken op de tijd dat ze horen te vertrekken. Niet een paar minuten eerder, want dit zorgt voor onnodige problemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 mei 2022 om 21:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste iiinezddd,

Je geeft aan dat je geen prettige ervaring gehad hebt met een van onze bussen, aangezien deze te vroeg vertrokken is. Dat betreuren we om te horen en daar bieden we onze welgemeende excuses voor aan. Zoals al eerder besproken is per chat, heb ik je melding intern doorgestuurd naar de vestiging, zodat ze dit voorval kunnen bespreken met de betreffende chauffeur. Ik hoop dat je de volgende keer een betere ervaring hebt met ons.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,

Annie
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door iiinezddd