Klacht: treinkaartje dubbel geboekt

op 12 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via internet treinkaartje geboekt voor zaterdag 10 februari (retour Eindhoven-Utrecht). Omdat een reactie / bevestiging van de boeking zolang duurde dacht ik dat ik niet goed had geboekt.
Tweede keer alle gegevens ingevuld en na enige tijd kwamen er 2 bevestigen en 2 x afschrijvingen van het bedrag. Het kaartje is uitsluitend geldig op mijn naam.

Gewenste Oplossing:

Omdat ik slechts één kaartje nodig heb en kan gebruiken op mijn naam op dezelfde dag ontvang is graag het bedrag voor tweede kaartje dat niet is gebruikt en dat ik niet wilde boeken retour. Bedrag bedraagt € 29,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian Schmitz