Klacht: Treinen uitvallen zonder reden.

op 26 augustus 2016 over Post algemeen in de categorie Post

Vandaag 26-08-2016 de terug rein van uit Weesp om 14.05 aanwezig op het perron met spoor 1 en 2.spoor 1 richting Almere vertrek 14.11. deze trein werd ineens opgeheven zonder opgave.de trein van 14.41 was de volgende aangegeven vertrek 14.11 dan vertraging 5 min even later 10 min toe 15 min. daarna uitgevallen zonder reden.De omroepster was niet te volgen /te verstaan. gevraagd bij de zuil hoe laat de volgende trein ging/gaat 15.11 en weer 5 min vertraagd,dus afwachten maar.Eindelijk kwam deze en ben in Almere aangekomen met een vertraging van 95 minuten.

Als NS de bussen had laten rijden,welke in Almere Poort stonden.De werkzaamheden waren uitgelopen. 1 .welke werkzaamheden tussen Almere en Lelystad.Deze waren niet opgegeven.dus geen uitloop,maar extra werkzaamheden.2 Bussen stonden in Almere Poort en waren zo in te zetten of was de man die dat moest beslissen op vakantie gegaan vandaag.De treinen waren prop vol en dus een grote fout van het uitvoerend bevoegdheid persoon en van NS.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vertraagd