Klacht: Treindeuren blokkeren

op 19 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 19-9-2018 zat ik in de stoptrein richting Winschoten van 09:23. Toen wij op het station Groningen Europapark eruit moesten ging de deur niet open, zelfs niet na het indrukken van de groene knop. Wij zijn toen met een hele groep naar een andere deur gelopen, maar tijdens dat iedereen nog aan het uitstappen was werden alle deuren weer gesloten. Dit alles met als gevolg dat ongeveer 20 personen die in Europapark eruit moesten meereden naar Kropswolde. Door dit alles zijn een aantal mensen te laat op hun bestemming gekomen.

Als dit voorkomen word en eventueel de machinist aangesproken word aangezien de deur niet open ging en de deuren sloten terwijl iedereen nog aan het uitstappen was.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2018 om 20:24 geantwoord

Beste Milann,

Niet leuk dat je deze ervaring hebt gehad vanmorgen in de stoptrein richting Winschoten. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Er was inderdaad een storing aan de deur vanmorgen. Daar zijn we van op de hoogte. De machinist heeft 1 knop waarmee hij alle deuren tegelijk ontgrendeld. De machinist heeft in dit geval niet door gehad dat er een deur niet open ging.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Milann