Klacht: Trein Zutphen-Winterswijk

op 17 februari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond nam ik de trein vanuit Zutphen richting Winterswijk om in Vorden de bus te nemen. Op het station was het heel koud en het begon hard te regenen en de trein was tot de laatste minuten dicht, waardoor bij binnenkomst de trein al vertraging had. Eenmaal in de trein moesten we wachten omdat er iets aan de hand was, dit duurde ruim een kwartier, mensen konden de trein ook niet verlaten. Vervolgens kwam ik veel te laat aan in Vorden en miste ik de bus, die één keer in het uur rijdt. Daardoor moest ik op een bijna verlaten station 40 minuten wachten op de bus. Ik vind dit heel vervelend, zeker omdat ik een afspraak had staan waar ik door de vertraging een uur te laat was.

Gewenste Oplossing:

Het gaat mij er niet om dat ik het geld terug wil oid, omdat ik maar een klein stukje hoefde te reizen. Ik vind het alleen ongelooflijk vervelend en daarom wil ik het melden. Ook de klantenservice van Arriva bellen had geen zin, want dat hoorde ik een medepassagier doen. De bus kon onmogelijk wachten en er werd verder geen oplossing geboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Labello