Klacht: Trein Zevenbergen Goes

op 17 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Dagelijks ga ik met de trein naar Goes. Ik moet overstappen in Roosendaal. Nu kom ik om half 9 aan, zodat ik op tijd op school ben. De trein vertrekt in de nieuwe dienstregeling een kwartier vroeger. Op de terugreis is het nog erger. Ook hier vertrekt de trein een kwartier later en moet ik 22 minuten wachten voordat de stoptrein naar Den Haag vertrekt.
Dagelijks dus 45 minuten extra reistijd!

Terug naar reisschema zoals het nu is. Maar in ieder geval de stoptrein in Roosendaal beter aan laten sluiten.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS