Klacht: Trein vervallen geen vervangende bussen en leugens van de klantenservice

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 3 juni wordt nergens opgeroepen op Geldermalsen dat de trein niet rijdt.
Vervolgens klantenservice gebeld om te vragen of er vervangende bussen komen, zeggen ze van niet omdat de storig is verholpen en dat treinen weer gaan rijden (7:39)
Loop ik weer naar het peron om daar te zien dat de trein pas over een uur vertrek (8:39)

Waardeloos Arriva

Als ze gewoon de waarheid bij de klantenservice vertellen en / of vervangende bussen worden ingesteld

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 07:46 geantwoord

Beste Jacqueline,

Het klopt dat er gisteren, vrijdag 3 juni van 05:00 tot ongeveer 08:00 geen treinverkeer mogelijk was tussen Gorinchem en Geldermalsen. Rond 08:00 uur is het treinverkeer weer opgestart en de dienstregeling weer hervat. Er hebben gisteren een tweetal bussen gereden tussen Gorinchem en Geldermalsen, hoe laat deze precies aanrijdend zijn kunnen we op dat moment helaas niet vertellen omdat deze heen en weer pendelen.

Jammer dat er op het station niets omgeroepen werd, ik begrijp dat dat voor verwarring kan zorgen. Het omroepen op stations wordt door NS gedaan. Er zijn heel wat schakels bij het omroepen van informatie betrokken, mogelijk dat er in de onderlinge communicatie iets is mis gegaan. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je in de toekomst betere informatie op het station zult ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 06 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Er zijn geen bussen ingezet in Geldermalsen en dat heeft uw collega van de klantenservice ook doorgegeven dat het niet nodig was.
Dienstregeling is pas om half negen hervat.
En ik vind het belachelijk dat jullie een beetje het probleem op ns aanschuiven terwijl snaks aan een conducteur van ns dat mij en andere zag wachten heeft doorgegeven dat de trein niet reedt, ik wil weten waar ik me geld terug door vertraging kan vragen

Alle klachten die gemeld zijn door JacquelineDP