Klacht: Trein te vroeg vertrokken

Corrietje op 09 november 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom altijd lopend naar het station. Ik had een avonddienst dus ging zoals altijd om 15:00 weg om de trein van 15:16 te halen op station Bergen op zoom in de richting Vlissingen. Terwijl ik bijna op het station ben zie ik de trein 15:15 vertrekken ipv 15:16. Hierdoor was ik een half uur te laat op mijn werk in de zorg. Juist in dit half uur wordt de overdracht gedaan. Dit is heel belangrijk. Ook mijn collega kon hierdoor niet naar huis, waar ze haar kindjes moest ophalen uit school. Dit vindk ik echt absurd alleen omdat de trein niet volgens dienstregeling rijd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een reële schadevergoeding. Ik heb immers een half uur op een koud station moeten wachten en mijn collega heeft iemand anders in moeten schakelen voor het ophalen van haar kinderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door