Klacht: trein te vol

op 07 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS,

Mijn dochter moet vandaag voor de 2e dag naar haar nieuwe school en komt nu te laat omdat de trein zo bomvol zit dat ze er niet meer in kan. Twee vriendinnen waar ze mee reist konden nog net wel mee, maar zij staat daar nu een half uur te wachten op de volgende trein. Ik betaal er voor dat ze vervoerd wordt en ga er dan ook vanuit dat u er voor zorgt dat dat op tijd gebeurd. Als het op dit traject (Zaltbommel-Den Bosch) zo druk ik is zorg dan dat er een extra trein rijdt. Vind het echt vreselijk en geen veilig gevoel dat een kind van pas 10 jaar, die al erg nerveus is voor al het nieuws wat er gaat gebeuren, al op dag 2 op een perron moet hangen en straks straf krijgt omdat ze te laat is.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Anja van Beuzekom

Frequentie omhoog of langere trein

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:09 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door avbeuzekom