Klacht: trein te vol

op 07 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS,

Mijn dochter moet vandaag voor de 2e dag naar haar nieuwe school en komt nu te laat omdat de trein zo bomvol zit dat ze er niet meer in kan. Twee vriendinnen waar ze mee reist konden nog net wel mee, maar zij staat daar nu een half uur te wachten op de volgende trein. Ik betaal er voor dat ze vervoerd wordt en ga er dan ook vanuit dat u er voor zorgt dat dat op tijd gebeurd. Als het op dit traject (Zaltbommel-Den Bosch) zo druk ik is zorg dan dat er een extra trein rijdt. Vind het echt vreselijk en geen veilig gevoel dat een kind van pas 10 jaar, die al erg nerveus is voor al het nieuws wat er gaat gebeuren, al op dag 2 op een perron moet hangen en straks straf krijgt omdat ze te laat is.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Anja van Beuzekom

Gewenste Oplossing:

Frequentie omhoog of langere trein

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door avbeuzekom