Klacht: Trein stopt niet op perron

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 22:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Laura Koerts,

Wat balen dat je niet met de trein kon, omdat deze niet stopte.

De trein stopte niet op Sliedrecht Baanhoek, omdat de trein al vol zat. Natuurlijk is dit niet prettig als je op de trein staat te wachten.

Wij vinden dit erg vervelend en willen dit zoveel mogelijk voorkomen.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Koerts