Klacht: Trein rijdt steeds vaker niet

op 05 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo Arriva,

De scholen zijn nog maar een week begonnen en ik heb deze week al meerdere keren gedoe gehad met de trein.
Vandaag mis ik namelijk alweer een hele les op school doordat de trein van Daarlerveen naar Almelo niet rijdt. Maandag heeft mijn broertje hetzelfde probleem gehad. Hij moest van Daarlerveen naar Mariënberg op zijn eerste schooldag en ook deze trein reed niet, waardoor hij ook veel te laat kwam.
Hier zijn wij eigenlijk helemaal klaar mee. Wij moeten naar school met de trein en de trein hoort gewoon te rijden volgens de dienstregeling.

Wanneer de treiden rijden volgens dienstregeling.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 september 2018 om 09:33 geantwoord

Beste Kylieletteboer,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt op 1 van onze trajecten. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik stuur je klacht door naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken aandacht aan dit problemen te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kylieletteboer