Klacht: trein niet op tijd mist aansluiting

op 14 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

mjn dochter 13 jaar oud moet elke week met de trein (arriva) van station tegelen naar station venlo daar moet ze overstappen op de ns naar staion horst-sevenum. over stap tijd is 6 minuten dat is makkelijk te doen. echter stopt de arriva trein voor station venlo een paar minuten waardoor ze haar aansluiting mist. (overstaptijd is dan 1 Minuut niet te doen dus) dit is vorige week al 2 x voorgekomen en vandaag vrijdag 14 september 2018 weer.

( komt regelmatig voor dat de arriva trein niet op tijd rijd ook op station tegelen komen ze regelematig 23 minten later aan)

dat de trein gewoon op tijd rijdt zoals het hoort.Dat de mensen genoeg overstap tijd hebben om over te stappen. en dat de ns trein misschien ook kan wachten als arriva weer eens niet op tijd is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2018 om 10:33 geantwoord

Beste erwin geertsema,

Wat jammer om te lezen dat je dochter deze ervaring heeft op een traject van onze trein. Ik kan me voorstellen dat ze hier niet blij mee is.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik ga de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier onderzoek naar te doen en aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door erwin geertsema