Klacht: trein niet gekomen

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdag 8 februari:
Vanuit Venray de trein genomen naar roermond
vertraging in Venray van ruim half uur, in Reuver uit de trein gezet en daarna weer in andere trein naar roermond.
Terugweg stopt de trein in blerick en gaat niet meer verder of terug venlo en dan maar kijken of bus pakken.
helaas de bus rijdt maar tot lottum (geen optie)
Mijn Man gebeld en die heeft ons (ondertussen zaten er zoveel mensen te wachten dat we er 3 meenamen naar Venray) gebracht
extra vanuit swolgen moeten ophalen in blerick om ons naar Venray te brengen
het was geen leuke dag, ik hoop dat u er iets aan kunt doen Kosten kaartje18,98 dag ervoor op computer uitgeprint.

groetjes Wilma rutten

tevreden als ik het treinkaartje terugkrijg en extra kosten voor de auto

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 22:31 geantwoord

Beste mevrouw Rutten,

Wat balen dat je vertraging hebt ondervonden! Vanwege defect spoor was er inderdaad beperkt treinverkeer mogelijk. Op dit traject hebben wij extern treinvervangende bussen ingehuurd die langs alle stations hebben gereden. Alles over geld terug bij vertraging lees je hier: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm
Via die link kun je ook direct een aanvraag indienen. Brandstofkosten voor de auto vergoeden wij nooit.

Nina
Webcareteam Arriva