Klacht: trein komt te laat aan

op 06 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS ik reis elke dag met de intercity van Breda naar Dordrecht ik heb de trein van 7.09 nu komt elke dag net voordat mijn trein komt een giga goederentrein die altijd voorrang krijgt, mijn trein komt te laat binnen en rijd ook nog eens zeer langzaam bij Lage Zwaluwe en de Moerdijkbrug dit is ook een nieuw fenomeen.
Ik kom elke dag te laat in Dordrecht aan en mis mijn bus aansluiting die ook zeer krap is. ik kom al weken te laat op mijn werk.dit wordt een probleem voor mij. zeg niet dat ik een trein eerder moet nemen wat ik heb al een hele lange reistijd. ik hoop dat u mijn situatie begrijpt .
wat is hier de oorzaak van dat de trein die niet meer op tijd aankomt.

Graag krijg ik van u een reactie.

laat de goederen trein niet in de spits rijden of als er meer tijd tussen
binnen komende en vertrekkende treinen zit.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:56 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door anneketimmerman@hotmail.com