Klacht: Trein keert, na een tijd gewacht te hebben, halverwege om.

op 19 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag reisde ik met de intercity van NS(Maastricht->Sittard). Ten hoogte van station Beek-Elsloo stopte de trein ivm ”personen op het spoor”. Dit kan wel eens gebeuren, en een klein beetje vertraging heb ik bij de NS altijd wel ingecalculeerd. Echter nu besloot de trein/machinist niet verder te rijden, maar bij Beek-Elsloo te stoppen, en in zijn geheel terug te keren naar Maastricht, voor een of andere reden. Vreemd, aangezien de tegemoetkomende trein geen last had van de personen op het spoor, daar deze met volle snelheid doorreed.
Ik zou graag een verklaring krijgen voor deze terugkeer, en mijn instaptarief(ik heb niet kunnen uitloggen, aangezien er alleen poortjes van Arriva te Beek-Elsloo staan) terug geboekt krijgen.
Ik moet wel zeggen dat ik dankzij de beperkte service van jullie aan mijn conditie heb kunnen werken, en de opgedane calorieën van de teamlunch op het werk weer eraf heb kunnen lopen.

Verbetering van de dienstverlening, een verklaring over de omkeer en het instaptarief terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V1