Klacht: trein gemist omdat chauffeur onderweg een praatje ging maken met een bekende

op 14 juli 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik nam op 24 juli bus 28 van Gendringen naar Doetinchem van 14:59, toen de chauffeur 1 min na vertrek een bekende, die op de fiets was, tegenkwam en er een praatje mee ging maken! Na een minuut of 3 werd het me te gortig en sprak hem er op aan dat ik zo een aansluitende trein naar Arnhem ga missen! En ja hoor, de trein vertrok net toen ik het perron opliep..

Dat de chauffeur hier op wordt aangesproken, en terugstorting van het bedrag van de busreis.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2012 om 08:21 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door wilkens1