Klacht: Trein gedraagt zich als stoptrein

op 14 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een bepaalde trein is de trein van zutphen naar apeldoorn een sneltrein.

Hierdoor zal ik een bepaalde overstap halen waardoor ik bijna een uur eerder thuis had kunnen zijn. Doordat de trein wel stopte ben ik deze tijd verloren.

Gewenste Oplossing:

Als er compensatie komt voor mijn tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juni 2021 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sanderg58,

Wat jammer om te lezen dat je geplande reis niet naar verwachting verliep. Ik maak hiervan melding naar de regio om hier aandacht aan te besteden. Voor restitutie adviseer ik je het contactformulier in te vullen op https://bit.ly/2XBxSqN.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Met vriendelijke groet,

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sanderg58