Klacht: Trein 07:57

op 21 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Overvolle enkele trein, terwijl die op station Heyendael stopt. Bij de HAN en de Radboud Universiteit….super handig zo’n enkele vertraagde trein om 08:00 ’s ochtends tereijl je de overstap naar Utrecht moet halen op Nijmegen Centraal.

Dit komt geregeld voor.

Gewenste Oplossing:

Geen vertraging, genoeg wagons, wanneer je niet tegen een ander aangedrukt staat. De studenten normaal uit kunnen stappen zonder dat medereizigers hoeven uit tr stappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 februari 2018 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J.Willems,

Je geeft aan dat de trein van vanochtend erg vol zat. Veel studenten stapten uit bij station Nijmegen-Heyendaal waardoor de trein vertraging opliep. Dit vinden wij erg jammer om te lezen.

Je klacht hebben wij doorgestuurd naar de regio. Wanneer het gaat om een incident, zetten wij geen extra of langere treinen in. Maar als wij meer meldingen krijgen over hetzelfde traject dan wordt er opnieuw gekeken naar het aantal treinen en treinstellen dat wordt ingezet.

Met vriendelijke groet,

^Sietse

Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door J.Willems