Klacht: Traytjes Export Bier

op 25 november 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 12 jaar komen we bij de Deka Planetenlaan voor de dagelijkse boodschappen. Iedere week haal ik ook een traytje “Export bier”. Al weken lang staan er geen traytjes meer op de vloer. Ik moet dan speciaal vragen aan het personeel of ze er nog één in het magazijn hebben. Ik woon op 3 hoog. Erg lastig die losse blikken.
Ik heb mijn beklag gedaan en kreeg te horen dat dit “alcoholisten bier” was, en dat dit waarschijnlijk niet tot hun doelgroep behoorde? Dat dit misschien beleid was?
PARDON ???
De laatste tijd zijn de traytjes ook niet meer in het magazijn voorradig. Dus 24 losse blikjes in de kar, op de band en vervolgens in de tas.
Nu is de tas omgevallen in de auto, en is er een blikje lek geraakt in mijn auto!
Ik ben er zo klaar mee met dit beleid!
Als oplossing kreeg ik te horen dat ik maar online moest gaan bestellen? Ik word de winkel uitgejaagd?
Ik ga niet 3 uur thuis zitten wachten op mijn boodschappen.
Als ik elders mijn heil moet gaan zoeken voor mijn traytje bier, doe ik daar ook de rest van mijn boodschappen. Lijkt mij logisch toch?

Gewenste Oplossing:

Traytjes terug in de winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mail@ronaldvanleeuwen.nl