Klacht: Travelgenio onbereikbaar en geven boekingen niet door bij vliegmaatschappij

op 04 mei 2020 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

We hadden onze vliegtickets voor de terugreis via Schiphol tickets (wat van Travelgenio is) maar er valt geen contact met ze op te nemen. En als we contact met de vliegmaatschappij opnemen is er ook niks bekend over de desbetreffende vlucht of uberhaupt onze namen. Telefonisch wordt je alleen maar door verbonden en zeggen ze dat je vlak voor de vlucht pas contact met ze op kunt nemen (wat over 4 weken al is). En via het E-mail adres waarmee ze hier steeds reageren krijg je alleen maar een linkje naar het contact formulier terug (waar alleen vooraf infevulde antwoorden staan en dus geen antwoord op mijn vraag).
Vanwege corona is het grootste deel van mijn vakantie al geanuleerd en nu wil ik dezevliegtickets dus ook annuleren maar dit valt niet te doen gezien ze bij de vliegmaatschappij nog niet geboekt zijn en Travelgenio gewoon niet reageert en totaal onbereikbaar is. En gezien ze in spanje zitten kunnen we ook geen aangifte bij de politie doen voor oplichting. En met ideal betaald dus dat kunnen we ook niet meer terug trekken

Als dit alles is opgelust en wij ons geld terug krijgen

Bericht van Travelgenio

4 maanden geleden - Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar [email protected] met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen.

Reactie van de melder van de klacht Stijn b

4 maanden geleden - Heel toevallig dat jullie overal precies het zelfde bericht plaatsten (iets met copy, paste). Dit heb ik al meerdere malen gedaan in het begin kreeg ik alleen maar een link naar de QA en gister ochtend kreeg ging die link die mij dan weer door verwees naar een contact formulier waar ik weer alles opnieuw kon indienen en invullen. Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat jullie daarop pas reageren?

Reactie van de melder van de klacht Stijn b

4 maanden geleden - Wordt er dan ook nog op het bericht gereageerd als ik dan dus ook op het linkje in jullie mail reageer?? Ik heb nog steeds niks gehoord namelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn b