Klacht: Travelbird komt aanbieding niet waar, geen mooie kamer maar in oud bijgebouw

op 31 augustus 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben in mei een reis geboekt naar een 3 sterren hotel in Bad Gastein Oostenrijk helaas de reissom vooruit betaald aan Travelbird.
Bij aankomst in Augustus blijkt dat wij in een oud bijgebouw worden ondergebracht welke totaal niet lijkt op de aangeprezen kamer cq hotel.
Gebeld met Travelbird, advies maak maar foto’s zodat zij dit kunnen beoordelen. Bij het maken van foto’s worden wij door een gebrekkig sprekend Duits en ook geen engels receptioniste bedreigd dat zij de politie gaan bellen. Zij boden ons ook geen andere kamer aan.
Travelbird heeft foto’s bekeken en geeft toe dat het gebouw onderhoud nodig heeft maar dat zij in de tekst hadden staan authentiek??? Hieruit moet de klant kennelijk lezen oud, oubollig en slecht onderhouden. Pure misleidende advertentie waarvan de klant de dupe van wordt.

Wanneer de volledige reissom 332,50 wordt terugbetaald om onze rekening. Geen kadobon oid.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door klacht hotel envianquelle Bad Gastein