Klacht: opzegging abonnement

op 03 maart 2015 over Travagood in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteren het contract voor mijn moeder opgezegd ( schriftelijk) en vandaag een onplezierig gesprek gehad met Travagood waar zij mij vertelde dat zij de gesprekken verzorgde voor mijn moeder, welke een contract met KPN heeft.Bij de vraag wat ze dan verzorgde voor de gesprekken vertelde ze mij dat mijn moeder niet kon bellen zonder hun contract.
Toen ik verte;de dat ze het bestaande contract toch moest annuleren vertelde ze me ze niet wist wat annuleren is!
Bijzonder “pushing” te woord gestaan door haar en het einde was dat ze de opzegging niet willen behandelen.
Toen heb ik KPN gebeld en gevraagd wat ervan waar is dat mijn moeder zonder Travagood niet meer kan bellen. KOLDER vertelde men mij en ik wil het netjes houden en niet schrijven wat KPN over Travagood vertelde maar was niet positief.
Kortom: zeg grootschalig het contract met Travagood op want het zijn bandieten welke alleen maar provisie opstrijken en geen toegevoegde waarde hebben om een contract/overeenkomst met hun te hebben welke alleen maar geld kost.

contract opzeggen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travagood

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travagood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giovanni Barbuio