Klacht: oplichting

op 20 maart 2014 over Travagood in de categorie Mobiele Telefonie

Vandaag werd ik gebeld door de firma Travagood. Ik moest vier keer vragen of ze de naam wilden spellen omdat de man het zeer onduidelijk uitsprak. Bewust volgens mij. Ik heb hem naar zijn naam gevraagd: de heer van den Berg zei hij.
Hij vroeg of ik nog een twee maandelijks basis abonnement bij de KPN heb en dat de belkosten beperkt zouden worden tot 14 euro per maand, Hij heeft tot drie keer toe gezegd NAMENS de KPN te handelen en dat de KPN besloten had het abonnement inclusief bellen te verlagen vanwege de klachten over de hoge kosten.
Meneer vroeg of mijn adres gegevens klopten en vroeg toen om een geboortedatum en banknummer. Dit heb ik niet gegeven omdat ik helaas al ervaring heb met dit soort bedrijven die het niet zo nauw nemen met de wet.
Meneer werd gepikeerd en ik heb hem gezegd eerst contact op te zullen nemen met de KPN of zij van dit bureau op de hoogte zijn. Er volgden nog wat verwensingen wat bevestigde dat ik te maken had met een malafide bedrijf.
Daarna ben ik gaan googelen en vond veel klachten over Travogood.

Dit bedrijf moet stoppen met dit soort praktijken.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travagood

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travagood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne erkelens