Klacht: Onterecht incaseren

op 16 februari 2015 over Travagood in de categorie Mobiele Telefonie

Op 30 januari 2015 kwam ik erachter dat TravaGood sinds juni 2013 onterecht maandelijks een bedrag van € 16,94 incasseerde van mijn IBAN. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact opgenomen met TravaGood. Hier werd ik erg klantonvriendelijk te woord gestaan, door een van hun vrouwelijke medewerksters.

De medewerkster deelde mij mede dat ik destijds een mondelinge overeenkomst heb afgesloten met betrekking tot vaste telefonie. Dit bevreemd mij, want mijn vaste telefonie is al jaren ondergebracht bij Ziggo.

Op 30 januari 2015 werd mij telefonisch medegedeeld, dat ik een brief moest schrijven met het verzoek voor de bandopname, waarin ik akkoord heb gegeven voor deze overeenkomst. Naar aanleiding van dit telefonisch onderhoud heb ik op 31 januari 2015 een brief geschreven naar TravaGood met het verzoek tot het opvragen van de bandopname.

Op 3 februari 2015 ben ik door een van de medewerksters van TravaGood gebeld met de mededeling dat ik ‘s-middags gebeld zou worden met de bandopname, dit vond ik al erg vreemd. Tien minuten later werd ik gebeld dat de bandopname nog niet gevonden was en dat de medewerkster er zorg voor zou dragen dat ik deze opname te horen zou krijgen.

Vandaag 16 februari 2015 helaas nog steeds niets vernomen van Travagood.

Restitutie van de onterecht geïncasseerde bedragen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travagood

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travagood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debekker