Klacht: traplift

op 25 september 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 29 december 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Koning,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraging. Ik begrijp dat inmiddels het onderhoud voor u is geregeld en dat traplift weer naar behoren werkt.

Mocht u nog vragen hebben of een storing, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

Met vriendelijke groet,

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door Christus Koning