Klacht: Trap niet in de geintjes van VIABUY

op 12 oktober 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goed, recencies doe ik bijna nooit maar op dit moment moet ik iets over Viabuy kwijt. Een ‘gratis’ mastercard debit van Viabuy besteld om daar vervolgens online vliegtickets mee te kunnen kopen. Toen de kaart binnenkwam kwam het addertje onder het gras tevoorschijn. Mij werd verplicht om 90euro te betalen en dat zou dan als tegoed zijn op de kaart (staat op het briefje wat ik erbij kreeg).
Dit zag ik niet zitten dus heb afstand gedaan van de kaart door middel van een email maar geen reactie op gehad. Vervolgens kwamen daar herinneringen en uiteindelijk de boete van het incassobedrijf Istrim Justitia (+40euro). Deze rekening uiteindelijk maar betaald, wat me dus eigenlijk 40 euro zou kosten want ook volgens Istrim Justitia zou die 90 euro dan als tegoed in mijn account zichtbaar zijn.
Helaas, na alle betalingen blijkt dat het hele bedrag wat nu betaald is, 130 euro, alleen is voor het gebruik en het hebben van de kaart. Dan praat ik nog niet over de kosten die je maakt als je met de kaart betaald en als je wilt opwaarderen.
Naast deze kaart heb ik gewoon een mastercard maar die kost éénmalig per jaar een x bedrag en alles wat ik daarna met de kaart doe is ‘gratis’. Viabuy, ik hoop dat jullie van mijn geld en zo meer facebook en online marketing kunnen betalen om vervolgens nog meer slachtoffers te maken. Good luck

Gewenste Oplossing:

Of dat de 90 euro zoals vermeldt op de kaart erbij komt. Voor de rest zal ik ik mijn account bij hun opzeggen. Een wijze les.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janklacht143