Klacht: transportbeugel

op 27 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb betaald om een wasmachine te laten aansluiten. Toen de machine door de hele ruimte ging stuiteren heb ik het boekje erbij gepakt en las ik dat er een transportbeugel opzit die verwijderd moest worden. Gelukkig lijkt de machine niet beschadigd te zijn en heeft een kennis me kunnen helpen. U begrijpt denk ik wel dat
ik erg ontstemd ben over dit hele gebeuren.

Dat als jullie een betaalde service hebben om machines aan te sluiten ik er van uit mag gaan dat jullie ook verstand van zaken hebben.
Verder wil ik graag de 15.00 euro teruggestort krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2016 om 15:38 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Dudink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie dat er afgelopen zaterdag een levering heeft plaatsgevonden. Indien er iets mis gaat met de installatie kunt u te allen tijde contact met ons opnemen zodat wij dit verder oplossen met u. ik begrijp dat u compensatie wenst, echter kunnen wij u deze niet bieden.

Ik zal uw klacht zeker doorzetten naar de leidinggevende van de koerier/monteur, dit zal intern met de koerier worden besproken, zodat dit in de toekomst voorkomen wordt.

Verder wil ik u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Alvast een fijne avond toegewenst.

Renate
Wecare Dynalogic

Heeft op 30 juni 2016 om 15:52 geantwoord

Ik vind het volkomen onterecht dat ik niet gecompenseerd wordt.
Voor het zelfde geld was er veel meer schade geweest.
En een excuusje per mail vind ik ook wel erg schamel.
Groet M. Dudink

Alle klachten die gemeld zijn door M.Dudink