Klacht: Transport geannuleerd – Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic

op 03 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo snel mogelijk een oplossing aub. Ik heb alles netjes betaald (een fitnes krachtstation), maar nog niks geleverd .

graag uw reactie

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als mijn bestelling morgen van 17:00 tot met 21:00 binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Papakonstantinou,

Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging. Uit controle van uw gegevens is gebleken dat het pakket niet compleet op het depot lag voor verzending. Onze collega's hebben hun best gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik zie dat uw bestelling donderdag 4-8-2016 compleet was en deze ingepland kon worden voor vrijdag 5-8-2016. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Gelukkig zie ik dat uw pakket vrijdag succesvol is afgeleverd. Ondanks alles wil ik u veel plezier wensen met uw bestelling en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door dimos