Klacht: Transport geannuleerd – Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic

op 03 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zo snel mogelijk een oplossing aub. Ik heb alles netjes betaald (een fitnes krachtstation), maar nog niks geleverd .

graag uw reactie

Het zou fijn zijn als mijn bestelling morgen van 17:00 tot met 21:00 binnen is.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:52 geantwoord

Geachte heer Papakonstantinou,

Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging. Uit controle van uw gegevens is gebleken dat het pakket niet compleet op het depot lag voor verzending. Onze collega's hebben hun best gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ik zie dat uw bestelling donderdag 4-8-2016 compleet was en deze ingepland kon worden voor vrijdag 5-8-2016. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Gelukkig zie ik dat uw pakket vrijdag succesvol is afgeleverd. Ondanks alles wil ik u veel plezier wensen met uw bestelling en een fijne dag gewenst!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door dimos