Klacht: Transformers aanbieding: Niet in de winkels

op 07 november 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Goedemiddag,

In jullie folder zag ik een super mooie aanbieding voor een Transformers speelgoed figuur voor 20 euro.
Deze aanbieding zou op dinsdag 7-11-2017 ingaan.
Om 09.00 op 7-11 stond ik in de Kruidvat op het Marsmanplein in haarlem…. na een erg chagerijnige medewerkster te hebben gevraagd naar het speelgoed begreep ik dat deze niet bij hun te krijgen was.
Ik op de fiets naar de Cronje Straat…. daar werd me verteld dat ze er daar maar 2 hadden gekregen en dat die op maandag 6-11 al waren verkocht. Erg apart aangezien ik wel eens heb geprobeerd op maandag een aanbiedings artikel te kopen en dat kon dan niet omdat het pas op dinsdags ingaat!!!!!

Ik vind het heel erg jammer, had mijn zoontje al blij gemaakt min of meer! En ook niet via jullie website te verkrijgen!!

Waarom plaatsen jullie een actie als ie toch niet te krijgen is?

Ik hoop dat jullie nog iets voor mijn zoontje kunnen betekenen…. hij zou heel graag Ultra Magnus willen hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Miryam de Wit

Als ik toch nog deze Transformer Ultra Magnus voor 20 euro kan kopen bij jullie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirdewit