Klacht: Transfer vliegveld Barcelona naar Cambrils en van Cambrils naar Barcelona

op 20 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Boekingsnummer 69635384
Wij hebben een reis bij jullie geboekt naar Cambrils in hotel Best Maritim.Wij zijnheel tevreden over alles behalve over de transfer.De transfer van Barcelona naar Cambrils is echt zeer onprettig verlopen.Ten eerste moet je een heel eind lopen vanaf de luchthaven naar de bustransfer,wij hadden van te voren aangegeven dat we slecht ter been en invalide zijn en dan is het niet te doen om dat te lopen.Mijn partner loopt met een rollator dus de bagage komt op mij neer.Naar Cambrils toe had ik nog een bagage wagen om de koffers op te leggen maar voor mij ook veel te ver om te lopen maar toen we terug gingen was er geen bagagewagen voor de koffers toen we de bus uitstapten want die zijn alleen op het vliegveld te verkrijgen.Daarbij toen we in Cambrils aankwamen na een rit van bijna drie uur want de chauffeur kende de weg niet in Salou,we hebben Salou 5 keer gezien.De chauffeur stopte 500m van ons hotel af en we moesten uitstappen terwijl er notabene een bushalte voor Hotel Best Maritim is,de chauffeur weigerde er naar toe te rijden daarom heb ik een taxi aan moeten houden om ons naar het hotel te brengen met onze bagage,dit is toch absurd,alle andere transfer bussen stopten voor het hotel.Ik wil de volgende keer weer graag een reis bij jullie boeken maar zou dan toch graag de transfer anders willen zien,is dat mogelijk?Ik heb tijdens mijn vakantie hierover een mail naar jullie gestuurd maar tot op heden geen antwoord ontvangen daaron via deze weg.
Mvg Wienette Damen

Als de transfer anders zou gaan en de afstand van het vliegveld naar de bus op een andere manier kan

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

6 maanden geleden - Het is spijtig, dat dit zo is verlopen. Wij hebben uw e-mail tijdens uw vakantie niet ontvangen en daarom is het goed, dat u het ons alsnog via deze weg ons laat weten. Ons e-mail adres is customerservice@thomascook.nl Wij streven ernaar u zo spoedig mogelijk een antwoord te sturen. Met vriendelijke groet, Thomas Cook Team Customer Service Neckermann

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 27 juni 2016 om 15:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wienette