Klacht: Transfer van Hotel naar vliegveld

op 08 juni 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chauffeur heeft ons vergeten mee te nemen vanuit ons hotel naar het vliegveld zodat wij een taxi hebben moeten nemen om alsnog op de plaats van bestemming te komen.
Volgens de andere gasten was zijn lijst niet compleet,op zijn lijst stonden 6 pers.die opgehaald moesten worden maar het moesten 8 personen zijn. Zodoende is hij niet in het hotel naar binnen gegaan om ons mee te nemen.Ik hoor graag U reactie hier omtrent.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik de door ons gemaakte onkosten van € 38.00 terug willen vorderen.(Ik ben in het bezit van de Taxi-ticket)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kamria