Klacht: Transfer lloret naar barcelona duurt 6 uur

op 02 augustus 2017 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Bij aankomst op vliegveld barcelona na een vlucht van minder dan 2 uur, werden we door from2 ruim 1 uur in een wachtruimte gezet. Daarna moesten we nog 1 half uur in een bus wachten. Zelf koffers in de bus proppen. Gammele bus. En toen nog ruim 4 uur langs alle plaatsjes om mensen uit te laten om eindelijk na 6 uur sinds we geland waren in ons hotel te komen. De rit duurt met het openbaar vervoer of een taxi 1 uur en ern kwartier.
De reisleiding zei dat er vertraging was geweest vanwege lokale festiviteiten. De terugreis zou vast beter gaan. Helaas moeten we voor de terugreis ook weer 6 uur vantevoren klaarstaan. Nu had de reisleiding van de jongintra alleen het excuus dat zij geen invloed hadden op de tijden die from2 regelt.
Het reisbureau heeft ook nog geinformeerd, maar natuurlijk is alles afgedekt in de kleine lettertjes…

Lekker…boek je een 4sterren hotel…krijg je een tweesterren transfer.

Ik wil dat ze dit voor de komende reizigers verbeteren, de transfer ruim verkorten. En een bosje bloemen voor mij.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoleploemen