Klacht: transfer

To:
Cc: silvia.flipse@pelikaanreizen.nl
Subject: Klacht Transfers in Antalya

Geachte Mevrouw/Heer,

Hierbij dien ik een klacht in over het verloop van de transfers bij aankomst in Antalya ,Turkije.

Mijn Boekingsnummer is 1000346.
Boekingsnummer Vlucht BGXYN2
Boekingsnummer Transfers N1054987
Arke fly Flight nummer OR 759 vertrekdatum 09-11-2013.
Vertrektijd 17.45 uur Aankomsttijd 22.50 uur

Ons vliegtuig had in verband met het uitvallen van de airco 1.30 vertraging,dus daardoor ook een latere aankomst tijd.
Bij aankomst op Antalya moet men eerst(uit het vliegtuig ±15 min) een visum kopen(in de rij staan±15 min) daarna paspoort controle(in de rij staan ± 15 min)
en dan wachten op de koffers(±15 min)
Bij buiten komst stonden er veel mensen met een bord met namen, maar helaas die van ons stond er niet bij.
Wij zoals beschreven staat naar Desk No 60 “Elefti Travel” maar er was niemand.
Weer terug naar de uitgang maar daar was nog steeds niemand , alleen een behulpzame Turkse man die Duist sprak of wij problemen hadden.
Wij verteld dat er niemand was, hij heeft toen voor ons gebeld naar dat telefoon nummer en zei dat er over een 20 minuten iemand zou komen ,werd een 30 minuten
Inmiddels was er niemand meer en dan voel je ,je niet prettig s,nachts om half 2.
Maar op een gegeven moment kwam er iemand aanlopen die in het Turks begon te praten (wat wij niet verstaan) en zei dat we moesten betalen
voor de rit in gebroken Duits 100 euro.
Ik probeerden hem te vertellen dat het vliegtuig vertraging had en ik al had betaald,maar daar had hij niks mee te maken.
Na regelmatig contact met het thuisfront werd het 60 euro .Ik had weinig keus, dus betalen.
Maar hij bleek alleen maar van het ontvangst comité te zijn, we moesten hem volgen naar een donkere plaats waar een auto stond die heeft ons naar het hotel gebracht,
waar we om 2.20 uur aankwamen.De volgende dag heb ik contact gehad(telefoon kaart gekocht van 8 lira= 4 euro met jullie,
maar jullie gaan er van uit dat alle Turken, Duits en Engels spreken en dat alle oudere van 70/80 jaar Engels en Duits spreken.
Dat is dus niet zo, en of ik de bonnetjes wilde bewaren (Nou in Turkije kennen ze geen bonnetjes,we waren blij dat we heelhuids in het hotel waren)
Dus al bij al hebben wij een niet zo prettig gevoel over gehouden aan onze reservering bij Click2book temeer omdat ik twee kennissen( Fam Peters en Fam van Doesburg)
had aanbevolen om bij jullie te boeken.
Maar die hebben ook problemen met de transfers gehad,maar hun vliegtuig had geen vertraging.

Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht,

Vriendelijke groeten,
C.D Blom

Visserijstraat 7
2865AL Ammerstol
E-Mail blom9230@planet.nl

minimaal het uitgegeven bedrag en een excuus

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door cornelisb20