Klacht: Transfer

op 13 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We zijn op vakantie naar Menorca geweest, leuke vakantie gehad.
In de reisbescheiden werd aangegeven dat de transfertijd een half uur bedroeg. Heen was het een uur, terwijl we maar 20 km van het Vliegveld zaten. Toen we terug moesten zouden we om 04:50 opgehaald worden (transfer) terwijl we om 08:40 zouden vliegen, dit betekend dat we ongeveer 2 uur over het eiland zouden rijden om mensen op te halen terwijl we met de taxi er 20 min over deden om bij het vliegveld te komen.
Heb contact op 11 juni gehad met een van de medewerkers van Neckermann maar er was geen oplossing (kortaf), vervolgens bedankt voor de transfer en een taxi geregeld

Als de Taxi kosten van 40 euro worden vergoed !

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 13 juni 2016 om 11:49 geantwoord

Beste mevrouw Aalderink, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren het dat de transfer langer was dan verwacht. De informatie op onze site is een indicatie. Indien u besluit geen gebruik te maken van het aangeboden vervoer naar de luchthaven zijn de taxikosten voor uzelf. Uw reisbureau is hierover ook geïnformeerd. Ref.77840825

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Wij hebben de klacht met het reisbureau waar de klant heeft geboekt besproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Aalderink