Klacht: Transacties ongeldig

op 01 september 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

Wij hebben een account bij Western Union bank en maken regelmatig geld over naar Gambia. Het is frustrerend dat een transactie regelmatig ongeldig worden verklaard. Nadat het geld is overgemaakt en het MTCN is bepaald krijg je via email binnen een minuut te horen dat de transactie niet geldig is. Maar je geld is wel overgemaakt. Informatie opvragen wat de reden is van het mislukken van de transactie kan alleen via de mail… Binnen 24 krijg je weliswaar reactie dat je geld binnen 7 dagen wordt terug geboekt. (geschiedde binnen 2 dagen) met inhouding van 1,16 eu. Reden:? Wij kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat hier sprake is van vooropzetting en dat dit een goede bron van neveninkomsten vormt. Wij irriteren ons mateloos en zijn op zoek naar alternatieven voor de western Union bank.

Dat transacties gewoon worden overgeboekt. Dat er geen geld wordt ingehouden. Dat er een klantenservice komt die transparant werkt en je uitleg geeft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heer H de Langen