Klacht: TRAJECT Sassenheim – RAI nog steeds frustrerend

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij dien ik een (wederom) algemene klacht in over uitval/vertragingen over het Traject Sassenheim – Amsterdam Rai over 2016. Ik vind dat ik nog steeds geen waar krijg voor mijn geld inzake het Traject Vrij abonnement (ad EUR 166 per maand) dat ik afgesloten heb. Laatst is zelfs een keer op Hoofddorp door een conducteur besloten om iedereen eruit te schoppen omdat de trein te vol was en hij de veiligheid niet kon garanderen waardoor een volle trein aan mensen op Hoofddorp vast kwam te staan.

Daarnaast hierbij het verzoek om afgewezen claim geregistreerd onder kenmerk 41258644 (reisdatum 27-09-16) alsnog goed te keuren. De trein van Sassenheim vertrok weer is niet door een seinstorting en derhalve heb ik de bus (welke ik zelf heb moeten betalen) naar schiphol moeten nemen en vandaar de trein naar RAI genomen. Ik verzoek jullie eigen storingenregistratie te raadplegen om te constateren dat dit juist is.

Verder wil wederom nogmaals benadrukken dat de methode die jullie hanteren inzake claims lastig is. Want ik heb pas ingecheckt op Schiphol en vandaar is mijn claim waarschijnlijk afgewezen, terwijl ik vrijwel altijd op mijn vaste traject reis.

Gewenste Oplossing:

NS vindt dit traject denk ik geen prioriteit. Mijn absolute reistijd is slechts 26 minuten volgens de reisplanner, kunnen ze beter aanpassen.

Ik ben tevreden wanneer ze de geld terug bij vetraging zo maken dat het mensen aanmoedigt om hun geld terug te vragen en niet ontmoedigt.

Daarnaast zorgen dat er meer wagons op dit traject reiden en tijdens de spits er niet opeens tot bv. 10.00 alle treinen uitvallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marcelwl