Klacht: Trainingspakken besteld maar niet geleverd meer dan een week geleden

op 26 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

19 mei trainingspakken 1+1 gratis gekocht op webshop. Bevestiging gehad via e-mail. Factuurnummer: 201379242
Klantnummer: 50985115

Beloofd is levering in fysieke winkel in 1 a 2 werkdagen. Maar tot op heden niets gehoord.
Klantenservice gebeld tijdens openingsuren op 25/5, maar ik kreeg automatisch antwoord van sluitingstijden. Vandaag weer gebeld: in gesprekstoon.
Klantenservice ook gemaild op 18/5, maar geen enkele reactie.

De fysieke winkel gebeld: heeft niets binnengekregen.

Als ik de bestelde trainingspakken morgen in de fysieke winkel kan ophalen.of te horen krijgen wanneer ze wel komen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 10 januari 2017 om 15:00 geantwoord

Wij zien in ons systeem dat een tijd terug de klant zijn/haar klacht al is afgehandeld. Door dat het bestelde artikel bij ons is het systeem is vastgelopen hebben wij het artikel niet meer kunnen leveren. Wij hebben het aankoop bedrag op 27-05 aan de klant terug gecrediteerd. De klant is per mail hiervan op de hoogte gesteld. Daarbij hebben wij de klacht afgesloten. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Mumi