Klacht: TRAIN MORE fitness

op 10 april 2013 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Geachte,
Ik heb een tijd geleden via groupon een half jaar abonnement gekocht voor de fitness TRAIN MORE. Dit was duidelijk voor een halfjaar, (zonder kleine lettertjes waarin stond dat er stilzwijgende verlenging plaats zou vinden)Gezien mijn slechte ervaringen met fitness scholen voorheen, leek mij dit veilig. Betaald. Wat blijkt bij aanmelding, ik MOEST mijn bankpas laten kopieren, ik MOEST mijn bankafschrift laten kopieren en ik MOEST mijn paspoort laten kopieren. Waarvoor zou je zeggen. Ik heb mijn rekening nummer niet geven omdat ik betaald had en dit nergens vermeld stond. Nu heb ik dus officieel geen toegang!

toegang zonder chantage/ onterecht afdwingen van rekening nummer. Ik heb gewoon betaald voor een half jaar zonder mij verder vast te leggen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:13 geantwoord

Beste heer/mevrouw van Wel,
Hartelijk dank voor uw feedback via klacht.nl. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door alvanwel