Klacht: trage verzending

op 03 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb mijn verhuizing doorgegeven. Op 28 juli zou ik een nieuw pakket krijgen omdat ik verhuisde van voormalig UPC gebied naar voormalig Ziggo gebeid, hierdoor kon ik mijn oude modem en mediabox niet meenemen. Ik ontving op 27 juli een trace en trace en op 31 juli zou het geleverd worden. Omdat post.nl het pakket beschadigde is het retour gestuurd naar Ziggo. Dinsdag 1 augustus heb ik in de ochtend contact opgenomen hierover. Er zou een nieuw pakket worden gestuurd. Vele telefoontjes en irritaties later is er nog geen pakket verzonden. Het ligt nog steeds bij Ziggo. En het is niet mogelijk dat een medewerker communicieert met de afdeling logistiek. Niemand kan mij vertellen hoe lang ik nog moet wachten voor ik gebruik kan maken. Nutteloze medewerkers zonder kennis die nauwelijks Nederlands spreken zorgen voor verhoging van de irritatie. Een medewerker belooft mij terug te bellen en doet dat niet. Service is echt belabberd. Ik adviseer dan ook iedereen per direct over te stappen naar KPN of een andere aanbieder.

Als het pakket morgen geleverd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door prikje 123