Klacht: Trage software

op 04 februari 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 12 februari 2018 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Traa,

Wij hebben inmiddels meerdere keren contact gehad via e-mail. Onze technische afdeling is het probleem dat u ondervindt aan het onderzoeken. Er is op 5 februari nog aanvullende informatie gevraagd. Wanneer wij dit hebben ontvangen, zullen wij een terugkoppeling sturen. Wij doen ons uiterste best om het probleem dat u ondervindt zo spoedig mogelijk op te lossen.

Nogmaals onze excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Heeft op 12 februari 2018 om 19:28 geantwoord

08 feb heb ik alle verzochte info aangeleverd. Vandaag ontving ik een mail dat het in handen van de technische afdeling is gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Traa