Klacht: trage afwikkeling reparatie traplift

op 28 november 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de linker armleuning van mijn traplift brak bij het uitstappen spontaan.
klacht doorgegeven omstreeks 15 oktober 2017.
monteur kwam op 19 oktober 2017 langs maar bleek niet over een reserve trapleuning te beschikken.
sedert dien stilte.

Gewenste Oplossing:

als de desbetreffende leuning op zeer korte termijn vervangen wordt.
door mij is de breuk provisorisch hersteld met tape, die echter geen zekerheid geeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Veldhuis,

Wat vervelend dat er geen contact met u is opgenomen, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb u geprobeerd te bellen, helaas was u niet bereikbaar.

Ik zal de armleuning voor u bestellen en ervoor zorgen dat het bij u thuis geïnstalleerd zal worden.

Zou u wellicht nog kunnen aangeven op welk telefoonnummer en wanneer ik u het beste kan contacten?

Met vriendelijke groet,

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door Tukker 1935