Klacht: Traag internet en telefoon valt steeds uit

op 28 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb al meer dan een week zeer traag of soms bijna helemaal geen internet en telefoon meer. Ga je naar klantenservice na het intoetsen van een heleboel toetsen krijg je te horen dat er een storing is en dat het zo snel mogelijk verholpen zal worden maar je krijgt niemand persoonlijk aan de lijn. gisteren afspraak gemaakt voor een monteur kan pas volgende week woensdag dus dat gaat net zo snel zoals mijn internet nu is. wordt ik plotseling gebeld door een monteur en die heeft mij een paar dingen laten aanpassen in aparaatbeheer van computer, internet was tijdelijk sneller en de telefoon deed het ook weer een poosje. met monteur afgesproken dat ik vandaag na 14.00 uur terug gebeld zou worden om de klus af te maken, de hele middag zitten wachten maar niet gebeld. heb het helemaal gehad met ziggo!!!

Als ik straks een andere provider hebt of dat ziggo op zeer korte tijd de problemen oplost.

Alle klachten die gemeld zijn door Moedeloos 2017